... Lord Jesus Christ,Son of God, have mercy on me the sinner-Κύριε Ιησού Χριστέ,Υιέ Θεού, ελέησόν με τον αμαρτωλό...

Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Προφητεία έπιγραφείσα στον τάφο του Μεγάλου Κωνσταντίνου

Η αναφερομένη εδώ προφητεία ανεγράφη ποτέ επί του τάφου του Μ. Κωνσταντίνου, ασφαλώς μετά την επαναφοράν του λειψάνου του από την Νικομήδειαν εις Κωνσταντι- νούπολιν υπό του υιού του Κωνσταντίου, όπου κα­τετέθη στον ναό των αγίων Αποστόλων που εκτίσθη από τον ίδιον, ως «μαρτύριον» και γιά να χρησιμεύση και προς ενταφιασμόν του. Η επιγραφή περιέχεται στο βιβλίον «Σύνοψις διαφόρων ιστοριών» (1684) ως επίσης και στην Πατρολογία του Μigne. Ο τρόπος της επιγραφής εί­ναι όντως παράξενος καΙ αινιγματώδης, γι' αυτό και επί πολύ έμεινε άγνωστη και ασαφής. Ο πρώτος και κύριος ερμηνευτής του συμβολικού τούτου συγγράμματος θεωρείται ο Πατριάρχης Γεννάδιος ο Σχολάριος πριν έτι γίνη Πατριάρχης, σις ημέρες του τελευταίου Αυτοκράτορος Κωνσταντίνου του Παλαιολόγου. Αναγράφομεν αυτολεξεί την επιγραφή, όπως ευρίσκετο επί της πλακός του τά­φου και μετά θα την επαναλάβωμεν ερμηνευμένην. Τώρα ασφαλώς δεν ευρίσκεται ούτε η πλάκα ούτε ο ναός, υπάρ­χουν όμως σέ διάφορες βιβλιοθήκες περιγραφές προς διαπίστωσιν. ‘Εχει δε η επιγραφή ως εξής:
« ι. π.τ. ι.δ.τ. η.  Βσλ. τ. Ιμλ. ο. κλμν.Τη πρώτη της Ίνδίκτου. Η  Βασιλεία  του  Ισμαήλ ό  καλούμενος μμθ.  μλ.  δ.   ν. τρπσ  γν. τ.   πλολγ.   τ.  επτλφ.     Μωαμεθ, μέλει  δια  να  τροπώσει γένος των Παλαιολόγων, την  Επτάλοφον κρτσ. Εσθ. βλσεθν.  πμλκτξ,κτνσ, κρατήσει. Έσω- θεν βασιλεύσει,  έθνη πάμπολλα κατάρξει. καί τάς νήσους ερμσ. μχρ.  τ.  εξν. πτ.   ιστργτν   πθσ. τ. αγδ. ερημώσει μέχρι του  Ευξείνου Πόντου. Ίστρογείτονας πορθήσει τή ογδόη  τινδκτπλπνσ.κτξτεντ.  τ. ιδκτετ.τής Ίνδίκτου. Πελοπόννησον κατάρξει, τή ένατη τής Ίνδίκτου, εις τά βρ.  τμρδ.ν.  στρ.τ.σ.  τδκτ.. τ. ιδκτ  τ. βόρεια τά μέρη μέλλει δια να στρατεύση· τή δεκάτη τής Ίνδίκτου τους  δμττρπσ.  πλ..  επστψ,    ετ. χν.  τ. δμτ.   πλμ Δαλμάτας τροπώσει, πάλιν επιστρέψει έτι χρόνον, τοίς Δαλμάταις πόλεμον  εγρ. μγ. μρκ. τ. στρβν, κ. τπλθ.  Κ.  τ.  .φλ. σνδ. εγείρει μέγαν μερικόν τε συντριβήναι, και τά πλήθη και τά φύλα συνοδή τ.επρδ.   Ολα. κξρ.τπλμ. σνψκ. τ.τών Έσπε ρίων  διά θαλάσσης, καί ξηράς τον πόλεμον συνάψουν, καί τον Ίσμ.λτρπστ. απγντ.Βσλς ελτ. μκρ.Ίσμαήλ τροπώσουν. τό απόγονον αυτού βασιλεύσει έλαττον μικρόν ολγ.   τ. δ. ξθ.   γναμ. μτ.  τ. πρκτρολ. ιμλ. ολίγον, τό δέ Ξανθόν γένος άμα μετά τών πρακτόρων όλον Ίσμαήλ π.τ. τεπτλφ..  επρομτ.   τπρμττ. πλμ. τροπώσουν, τήν Έπτάλοφον 'επάρουν μετά τών προνομίων. τότε πόλεμον εγρ, εφλ.ηγρωνμχ.   τ. πτ. ωρ. κ. φν, εγείρουν έμφυλον ήγριωμένον, μέχρι τής πεμπταίας ώρας. και φωνή βστ.τστ.  στμτφβ.  σπστ.   πλ.   σδω.ε. βοήσει τρίτον, στήτε στήτε, μετά φόβου σπεύσατε πολλά σπουδαίως είς τ.. δξ.  τ.μραδερτγν. θμστ. κ. ρμλο. ττ. τά δεξιά τά μέρη άνδρα εύρητε γενναίον θαυμαστόν καί ρωμαλέον, τούτον εξτ. δσπτ. φλ.γ. εμ. υπχ. κ. ατ. πρλβτ. θλμ. έξετε Δεσπότην, φίλος γάρ έμού υπάρχει· καί αυτόν χαραλαβόντες, θέλημα εμ. πλρτ. Έμόν πληρούται».
 Δεν νομίζω να χρειάζεται κανένα σχόλιο γιά το νόη­μα και την πληρότητα αυτής της προφητείας, διότι επραγματοποιήθη ακριβέστατα στα πλείστα της μέρη, που ανήκουν φυσικά τώρα στο παρελθόν. Από το θάνατο του Μ. Κωνσταντίνου, όπου εγράφη, επέρασαν 1101 χρό­νια έως του Ιωάννου Παλαιολόγου, που ο Γεννάδιος Σχολάριος την ερμήνευσε κατά το έτος 1430. Η προφητεία αυτή παρουσιάζει και ενότητα και ομοιότητα στην γλωσ­σική της έκφραση και αποδεικνύει πλήρη αρτιότητα απο­κλειόμενης προσθαφαιρέσεως.
 Η επαλήθευσίς της είναι τόσον σαφής και πλήρης, που δεν μας αφήνει κανένα περιθώριο ερεύνης ή αμφιβο­λίας, διότι από την άλωση της πόλης υπό του Μωάμεθ του πορθητού και μέχρις της προεκτάσεως της Τουρκι­κής κυριαρχίας έως των πρόθυρων της Βιέννης, όπου ηττήθησαν και άρχισαν να υποχωρούν και να παρακμά­ζουν, αληθεύει πληρέστατα η προφητεία. Η αρχή της προφητείας, από «Τη μεν πρώτη της Ινδίκτου ο καλού­μενος Μωάμεθ μέλλει διά να τροπώση γένος των Παλαιο­λόγων την Επτάλοφον κρατήσει», ανήκει στην άλωση της πόλης. Μετά την ήττα της Βιέννης άρχισε η παρακμή και σμίκρυνσις της Τουρκικής δυναστείας ως τα σημερι­νά της σύνορα. «Τοις Δαλμάταις πόλεμον εγείρει μέγαν μερικόν τε συντριβήναι», Δαλμάτες εδώ εννοούνται οι Βόρειοι λαοί. Η ήττα της Βιέννης είναι «το μερικόν τε συντριβήναι». «Και τα πλήθη και τα φύλλα συνοδή των Έσπερίων... και τον Ισμαήλ τροπώσουν» είναι η μετά ταύτα αντίστασις και πάλη των υποδούλων εθνών έως του 1918 και η τελεία απομόνωσις της Τουρκίας στα ση­μερινά της όρια, κατά την αψευδή Ιστορία των Βαλκανι­κών πολέμων. Το επόμενον άρθρον της προφητείας· «το απόγονον αυτού βασιλεύσει έλαττον μικρόν ολίγον» είναι μάλλον η αναλαμπή του Κεμάλ που κρατά μέχρι σήμερα, αναμένουσα την μετά ταύτα καταιγίδα του ξανθού γένους που ήδη τα πρώτα σημάδια φαίνονται. ‘Εως εδώ εκπλη­ρώθηκαν ακριβώς τα προφητευθέντα, που είναι και η εγγύησις των επομένων ανεκπλήρωτων άρθρων. ‘Ισως να προβάλη κανείς το διάφορον γλωσσικόν Ιδίωμα της επο­χής του Μ. Κωνσταντίνου από αυτό της σημερινής του εκφράσεως, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι, όπως και σήμερα μεταφρά- ζεται η γλώσσα κατά καιρούς γιά κατανόηση των απλούστερων, το ίδιο ίσως και εδώ εσυνέβη από τον Μονεμβασίας Δωρόθεον, όπως ευρίσκεται στην «Σύνοψιν των διαφόρων ιστοριών». Τα αναμενόμενα προς εκπλήρωσιν άρθρα πρέπει να μας απασχολούν, διότι ευρι­σκόμεθα στο κέντρον σχεδόν αυτών των γεγονότων και πρέπει να γίνουν περισσότε- ρον προσεκτικά από την δικήν μας πατρίδα και φυλήν.
«Ουκ έστι κακία εν τη πόλει ην ουκ εποίησεν ο Κύ­ριος». Δεν γίνεται ποτέ περιπέτεια και πειρασμός στην πόλι, εάν δεν επιτρέψη ο Κύριος. Η αποστασία και η α­μαρτία των ανθρώπων δίδουν δικαίωμα, κατά τον πνευ­ματικόν νόμον, στους διαφόρους πειρασμούς και, τρό­πον τινά, αναγκάζουν την πατρική του Θεού πρόνοια να επιτρέψη αυτούς. Ομού με την σωρεία των θλιβερών, που παιδεύουν τους πιστούς, είναι και οι πνευματικές πληγές, οπως οι αιρέσεις, οι φατρίες και τα σκάνδαλα. Μιά λοι­πόν απ' αυτές τις μάστιγες, που πραγματικά κατατυράν­νησε την φυλήν και την Εκκλησίαν, είναι ο Ισλαμισμός, που εδυνάστευσε σαν καμμιά άλλη πλάνη την Εκκλησία μας. ‘Οπως όμως και οι λοιπές παιδευτικές συμβάσεις έ­χουν όρον «άχρι καιρού», διότι μόνον παιδευτικήν σημασίαν και αποστολήν έχουν, έτσι και αυτή η λαίλαπα είναι παροδική, παρά τον μακρόν χρόνον που επεκράτησε. Περί της προσδοκίας αυτής διαλαμβάνουν και τα επόμε­να άρθρα της ανά χείρας προφητείας. Η πραγματικότη­τα της θείας επισκέψεως και παρηγοριάς στην δοκιμασθείσαν μας φυλήν βεβαιούται και με το ακόλουθον ρήμα της γραφής: «εάν οι υιοί σου δεν φυλάξωσι τα νόμιμά μου επισκέψομαι εν ράβδω τας αμαρτίας αυτών και εν μάστιξει τας ανομίας αυτών, το δε έλεος μου ου μη διασκεδά­σω»10". Η Ισλαμική λαίλαπα, Ιδίως των Τούρκων, εγγί­ζει πλέον στην συντριβή και απόσβεσί της, διότι και σ' αυτούς επληρώθησαν οι καιροί και ο πνευματικός νόμος τους παραμερίζει, επειδή ικανόν καταδυνάστευσαν τον νέον Ισραήλ. Στον Αβραάμ, όταν ερώτησε πότε εγγίζει η αποκατάστασις των απογόνων του στην επαγγελθείσαν γην, του απεκρίθη ο Θεός ότι «μετά έτη τετρακόσια, διότι ούπω αναπεπλήρωνται αι ανομίαι» των Αμορραίων και των λοιπών εθνών. Σε μας πλησιάζει ο καιρός της δοκι­μασίας να συμπληρωθή και τα παράσιτα της δυναστείας να εκλείψουν. Στην συνέχεια η προφητεία λέγει: «το δε ξανθόν γένος άμα μετά των πρακτόρων όλον Ισμαήλ τροπώσουν, την Επτάλοφον επάρουν μετά των προνο­μίων». Το ξανθόν γένος κατά την κοινήν γνώμην, συναδόντων περί τούτου και των επομένων χρησμών που θα αναφέρωμεν, είναι η Ρωσία μετά «των πρακτόρων της», των ήδη δορυφόρων κρατών. «Τότε πόλεμον εγείρουν έμφυλον ηγριωμένον». Κατά την πτωχή μας γνώμη η είσο­δος των Ρώσσων στην Κωνσταντινούπολη θα είναι εύκο­λη στην αρχή, διότι δεν θα μπορή η Τουρκία να αναχαιτίση τον βίαιον χείμαρρον των πολυπληθών Ρώσσων, μετά όμως την είσοδόν τους θα συναντήσουν αντίστασι από το αντίθετο στρατόπεδο που θα απαιτούν γιά τον εαυτό τους την έπικράτειαν. Επειδή δε θα είναι μεταξύ χριστιανών η μάχη και όχι με τους Μουσουλμάνους, αναφέρει η προφη­τεία «έμφυλον», το δε «ηγριωμένον» σημαίνει την λυσσώ­δη πάλην της επικρατήσεως. «Και φωνή βοήσει τρίτον. Στήτε στήτε μετά φόβου». Η υπερφυσική  επέμβασις του Θεού γιά τον αναχαιτισμόν της φονικής ορμής των συγ­κρουσμένων λαών είναι δείγμα του ελέους του Θεου στην ανυπολόγιστην συμφορά. Αφού ξυπνήσουν από την μέθην του παραλογισμού τους οι τότε προσφερόμενοι στο βωμό του ολέθρου και της αυτοκατα- στροφής, θα συνέλ­θουν και ο στεναγμός της μεταμελείας θα κρούση τα φι­λάνθρωπα σπλάγχνα του Θεού, γιά να σώση τους απομείναντας από την σφαγήν, του καρπού του Ιδανικού μας πολιτισμού! Μετά τον παράδοξο τερματισμό του εξολοθρεμού η Θεία επέμβασις θα τους  οδηγήση στην ανεύρεσι του καταλλήλου Σωτήρος, που θα επιβάλη την τάξη και τον ρυθμό της ζωής, όπως λέει η προφητεία: «σπεύσατε πολλά σπουδαίως εις τα δεξιά τα μέρη άνδρα εύρητε σπουδαίον... τούτον έξετε Δεσπότην».
Αλλη εξ ίσου σημαντική προφητεία είναι η ακόλου­θη, που κατ' αρχάς ετοποθετήθη κατά το έτος 1053 υπό ανωνύμου τινός και φαίνεται σαν πρώτος τόπος της πα­ρουσίας η Ιερά μονή Κουτλουμουσίου  ΆγίουΟρους. Η προφητεία αποτελείται από τα κάτωθι 24 άρθρα, που αρ­κετά έχουν ήδη πραγματοποιηθή:
1.  Μέγας Ευρωπαϊκός πόλεμος.
2.  Ήττα της Γερμανίας, καταστροφή Ρωσσίας και Αυστρίας.
3.  Ήττα των Αγαρηνών υπό Ελλήνων.
4.  Ενίσχυσις Αγαρηνών υπό Δυτικών λαών και ήτ­τα των Ελλήνων υπό της Άγαρ.
5.  Σφαγή Ορθοδόξων λαών.
6.  Και μεγάλη ανησυχία Ορθοδόξων λαών.
7.  Εισβολή ξένων στρατευμάτων εξ Αδριατικού πε­λάγους. Ουαί εις τους κατοικούντας επί της γης, ο άδης έτοιμος.
8.  Προς στιγμήν ο Αγαρηνός μέγας.
9.  Νέος ευρωπαϊκός πόλεμος.
10.Ενωσις Ορθοδόξων λαών μετά της Γερμανίας.
11.Ήττα Γάλλων υπό Γερμανών.
12.Επανάστασις των Ινδιών καΙ χωρισμός αυτών Από της Αγγλίας.
13.Αγγλία εις μόνους Σάξωνας.
14.Νίκη Ορθοδόξων λαών και γενική σφαγή Αγα­ρηνών υπό Ορθοδό- ξων
15.Ανησυχία κόσμου.
16.Γενική απελπισία της γής.
17.Μάχη επτά κρατών εις Κωνσταντινούπολη. Τρία ημερονύκτια σφαγή. Νίκη του μεγαλυτέρου κράτους κα­τά των έξ κρατών.
18.  Συμμαχία έξ κρατών κατά του εβδόμου κράτους, τρία ημερονύκτια σφαγή.
19.  Παύσις πολέμου υπό αγγέλου (Θεού-Χριστού) και παράδοσις πόλεως τοιςΕλλησι.
20.Υπόκυψις Λατίνων εις αλάνθαστον Πίστιν Ορ­θοδόξων.
21.Εξωθήσεται Ορθόδοξος Πίστις από Ανατολών μέχρι Δυσμών.
22.Φόβος και τρόμος βαρβάρων υπ' αυτής.
23.Παύσις του Πάπα και κήρυξις ενός Πατριάρχου διόλην την Ευρώπην.
24. Εν πέντε και πεντήκοντα έτη το τέλος των θλίψεων την δε εβδόμην ουκ έστι ταλαίπωρος, ουκ έστι εξόριστος, επανερχόμενος εις τας αγκάλας της Μητρός αγαλλομένης (Εκκλησίας).
Ούτως έσται και ούτω γένοιτο.
Αμην. Αμην. Αμην.
Εγώ ειμί το Α και το Ω.
Πρώτος και ‘Εσχατος.
Τέλος μία ποίμνη και εις ποιμήν έσται εκ της αλη­θούς ορθοδόξου πίστεως.
Αυτό γένοιτο.
Αμην, Αμην, Αμην.
(Δούλος Χριστού Αληθινού Θεού)
Αν θέλωμεν να σχολιάσωμεν την συνθηματικήν αυ­τήν προφητείαν με το πρίσμα του ορθού λόγου, θα εισδύσωμεν σε λαβύρινθους κουραστικούς, γι’ αυτό προτιμούμεν την διά πίστεως ερμηνεία, που τα φαινόμενα «αδύνα­τα παρά ανθρώποις δυνατά εστίν παρά τω Θεώ»1º9. Η πρώτη χρονολόγησίς της περί τα 1058 αν δεν είναι ακρι­βής, μάλλον λόγω λανθασμένων αντιγραφών, πλην όμως δεν μειώνεται το κύρος της σαν προφητείας γεγονότων, που, όσα ήδη επραγματοποιήθησαν, εγράφησαν με ακρίβεια. Και αυτής της προφητείας το νόημα δεν απέχει από της προηγούμενης, εναλλάσσονται μόνον, τα σκηνικά, γιά να δόσουν όμως το ίδιον νόημα. Περί των ήδη εκπληρωθέντων, ιδίως στον ευρωπαϊκόν στίβον, δεν αποφαινόμεθα, διότι αυτά είναι γνωστά. Εκείνο που τώρα απα­σχολεί είναι το θέμα του ερχομένου τρίτου πολέμου, του ίσως πυρηνικού ολέθρου, αα χρησιμοποιήσουν οι μικροί κοσμικοί ηγέτες όσα η μεγάλη τους αφροσύνη δυστυχώς επενόησε και ετοίμασε. Ποία άλλη ανοησία υπάρχει με­γαλύτερη απ' αυτή που τους διακατέχει, αφού γνωρίζουν την πανωλεθρία; Μόνο ένα λάθος, έστω και ατύχημα, εί­ναι ικανό να δηλητηρίαση και να καταστρέψη τα πάντα και όμως δεν υποχωρούν, παρά την γενικήν κατακραυγή των αθώων ανθρώπων.
Αν και υπάρχουν πράγματι ασάφειες στην προφη­τεία, που οφείλονται μάλλον στην κατάταξη των άρθρων και στα δυσνόητα των μη πραγματοποιηθέντων, επ' ουδενί λόγω όμως καταργείται η αυθεντία και το κύρος της, ως θεοπνεύστου και αληθούς. Το γριφώδες, το αινιγματικόν, το πρωθύστερον και το συμβολικόν, πάντοτε υπάρ­χουν στις προρρήσεις και η πλήρης επαλήθευσις φαίνεται μετά το πέρας των γεγονότων. Το «ουαί τους κατοικούντας επί της γης» και το «γενική απελπισία επί της γης» και το «ο άδης έτοιμος» ήσαν αδιανόητα πριν το 1950 που ήτο άγνωστος ο πυρηνικός πόλεμος. Τα συμβατικά ό­πλα, όσο και να ήσαν βελτιωμένα, αδυνατούσαν να προ­καλέσουν γενικήν απελπισία και παγκόσμιον κίνδυνον. Τώρα όμως πού μπορούν να καταστρέψουν οκτώ φορές ολόκληρον την γήν σε μερικά μόνο λεπτά, επαληθεύεται η προόρασις του προφήτου, που διέβλεψε πριν τόσους αιώνες την σημερινήν κατάστασι. Η επισήμανσή μας μάλλον είναι ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος, και διότι θα γίνουν τα ανήκουστα δεινά, που περιλαλούνται στην δική μας περιφέρεια. Στην πρώτη προφητεία ανέφερε τρομακτικόν πόλεμον, «έμφυλον ηγριωμένον», στην δεύτερη, ρομερή ανθρωποσφαγή επί δύο τριήμερα, ώστε να φθάση το αίμα σοόν Κεράτιον κόλπον, κατά τις επόμενες προφητείες και άρα υπάρχει συμφωνία και επαλήθευσις
    Σημείωσις
Ίσως5 και 50 =550 έτη. Τότε 1453,5+550=2003,5 περίπου. Και Την
εβδόμην= 2003,5+7=2010,5 περίπου τέλος των γεγονότων αυτών ..Λ.Μ.Δ.